Nazwa forum

Opis forum


#1 2013-08-26 21:24:01

Koyomi

Administrator

Zarejestrowany: 2013-08-24
Posty: 55
Punktów :   

Bijuu

Bijuu, czyli Ogoniaste Demony, to ogromne stwory mające niesamowicie duże pokłady chakry. Ludzkość od zawsze chciała umieć je używać jako broń, także więc pieczętowała je w wybranych osobach. Człowiek, który ma w sobie bestię, nosi miano Jinhuuriki.

Jinhuuriki normalnie nie wyróżnia się spośród ludzi. Posiada jednak na ciele pieczęć (najczęściej na brzuchu), która pojawia się, gdy ten używa chakry.
Ludzie od lat obawiali się demonów i utworzyło się wśród nich przekonanie, że Jinhuuriki są wcieleniami bestii, prawdziwymi potworami. Nie jest to jednak prawda i powodowało to tylko cierpienie i samotność wśród osób gnębionych (warto nadmienić że Jinhuuriki z reguły jest przynajmniej półsierotą, ponieważ do zapieczętowania demona potrzeba najczęściej ofiary człowieka i jest to nierzadko ojciec lub matka. Często też na tę funkcję bycia naczyniem dla bestii wybierane są osoby, jakie nie mają rodziny).

Bycie Jinhuuriki jest więc przepełnione smutkiem i w większości przypadków nienawiścią co do innych osób. Jednak gdy zostaną oni zauważeni, można zobaczyć, że nie są wcale tacy groźni i mogą wieść normalne życie.

Co do pieczęci, jeśli zostanie ona osłabiona, demon będzie usiłował przejąć ciało Jinhuuriki. Pieczęć osłabia się w przypadku skrajnych emocji takich jak szał albo rozpacz.

Użytkownik przechodzi przez kilka etapów, z których każdy będzie opisany przy określonym Bijuu. O aktywacji bestii może zdecydować MG lub osoba, która kieruje postacią (bez konkretnych powodów będzie to odrzucane). Jeśli dobrze się czujesz w odgrywaniu bezmyślnej bestii, możesz nadal kierować po straceniu świadomości, jednakże jeśli będziesz to robić źle, rolę przejmie Mistrz Gry.

Aby kontrolować bestię, trzeba przejść przez specjalną misję, w której należy się z nią pojednać (musi wyjawić swoje imię). Nie jest to jednakże możliwe od razu i trzeba od dłuższego czasu wykazywać wobec tego chęci. Pełna kontrola bestii nie będzie możliwa, jak nie będzie się posiadać kluczu do pieczęci (jak go zdobyć? Może trzeba poszukać jakiś informacji?). Kontrola nad Bijuu pozwala przejść w dowolny etap transformacji (w tym przyjąć całkowitą formę demona) i zachować własną świadomość.

Warto nadmienić że każde Bijuu wyróżnia jedna charakterystyczna umiejętność. Wszystkie jednak opanowały technikę Bijuudamy, czyli możliwości stworzenia w ustach kuli z chakry, która następnie wypluta tworzy bardzo dużą eksplozję.

Etapy przemiany na przykładzie Kyuubiego:

...

A teraz czas na spis dziewięciu Ogoniastych Demonów.

Ichibi no Shukaku

Specjalna moc: kontrola nad piaskiem (tak jak w przypadku klanu Sabaku, można uczyć się tych umiejętności). Warto też nadmienić, że demon automatycznie chroni za pomocą piasku użytkownika, przez co ciężko go zranić (trzeba być bardzo szybkim, by piasek nie nadążał za ciosami). Shukaku nie pozwala swojemu Jinhuuriki spać. W nocy jest silniejszy i chce bowiem zawładnąć ciałem. Daje natury chakry Wiatru i Ziemi.
Wygląd: Shukaku jest najbardziej podobny do tanuki. Jest on koloru piaskowego z ciemnoniebieskimi znakami na całym ciele. Białka jego oczu są czarne, a tęczówki żółte. Źrenica przypomina kształtem gwiazdę lub shurikena, jest otoczona przez cztery mniejsze kółka. Shukaku ma jeden, łuskowaty ogon.
Etapy przemiany: Przemianie ulegają poszczególne części ciała. Najpierw pokrywa się ono piaskiem, potem ręka przybiera duży rozmiar, zmienia się głowa. Następnie połowa ciała ma już kształt Shukaku. Potem przemianie ulega kolejna połowa. Aby uwolnić całkowicie demona, użytkownik musi zasnąć.

Nibi no Matatabi

Specjalna moc: kontrola nad płomieniami (chodzi tu przede wszystkim o zionięcie ogniem). Daje naturę chakry Ognia.
Wygląd: Matatabi jest nekomatą, kotem o dwóch ogonach. Jest on koloru niebieskiego, ma oczy o czarnych białkach i tęczówkach koloru żółtego, przy czym jedna jest ciemniejsza od drugiej.
Etapy przemiany: Forma inicjalna (pojawiają się pazury, uzębienie staje się postrzępione, wyrastają uszy)->pojawia się pierwszy ogon->pojawia się drugi ogon (Jinhuuriki traci kontrolę nad sobą)->pojawia się szkielet, potem mięśnie, zwiększa się wielkość->Jinhuuriki zmienia się w pełnego demona.

Sanbi no Isobu

Specjalna moc: stworzenie mgły powodującej halucynacje u osób, które się w niej znajdują. Daje naturę chakry Wody.
Wygląd: Sanbi wyglądem przypomina żółwia. Ma on bardzo gruby pancerz. Jego jedynym słabym punktem jest oko.
Etapy przemiany: Forma inicjalna (zmieniają się oczy, uzębienie staje się postrzępione)->pojawia się pierwszy ogon->pojawia się drugi ogon->zaczyna pojawiać się szkielet (użytkownik traci kontrolę nad sobą)->pojawia się trzeci ogon->pojawiają się mięśnie, zwiększa się wielkość->Jinhuuriki zmienia się w pełnego demona.

Yonbi no Son Goku

Specjalna moc: kontrola nad lawą (wypluwanie lawy, która jest o wiele trudniejsza do ugaszenia niż ogień). Daje natury chakry Ognia i Ziemi.
Wygląd: Son Goku wyglądem przypomina małpę. Ma on cztery ogony. Jego sierść jest koloru czerwonego.
Etapy przemiany: Forma inicjalna (zmieniają się oczy, uzębienie przypomina te jakie ma demon)->pojawia się pierwszy ogon->pojawia się drugi ogon->pojawia się trzeci ogon (użytkownik traci kontrolę nad sobą)->zaczyna pojawiać się szkielet->wyrasta czwarty ogon->pojawiają się mięśnie, zwiększa się wielkość->Jinhuuriki zmienia się w pełnego demona.

Gobi no Kokuo

Specjalna moc: kontrola nad parą wodną (można zaatakować przeciwnika strumieniem gorącej pary, a także zmuszać wodę do wrzenia).
Wygląd: Kokuo ma wygląd będący połączeniem delfina i konia. Posiada on pięć ogonów. Jego sierść jest bardzo jasna, wręcz biała. Ma on wokół swych niebieskich oczu czerwoną otoczkę.
Etapy przemiany: Forma inicjalna (zmieniają się oczy, stają się podobne do tych jakie ma demon)->pojawia się pierwszy ogon->pojawia się drugi ogon->pojawia się trzeci ogon (użytkownik traci kontrolę nad sobą)->pojawia się szkielet->pojawia się czwarty ogon->wyrasta piąty ogon->pojawiają się mięśnie, zwiększa się wielkość->Jinhuuriki zmienia się w pełnego demona.


Rokubi no Saiken

Specjalna moc: stworzenie korozyjnej zasady, która wpływa też negatywnie na ludzi.
Wygląd: Rokubi przypomina ślimaka. Ma sześć ogonów. Wygląda jakby był stworzony ze śniegu i zaczął się roztapiać. Jego oczy są umieszczone na czułkach.
Etapy przemiany: Forma inicjalna (Jinhuuriki otacza lekka poświata pomarańczowej chakry)->pojawia się pierwszy ogon->pojawia się drugi ogon->pojawia się trzeci ogon->pojawia się czwarty ogon (użytkownik traci kontrolę nad sobą)->formuje się szkielet->pojawia się piąty ogon->pojawia się szósty ogon->zwiększa się wielkość->Jinhuuriki zmienia się w pełnego demona.


Nanabi no Chomei

Specjalna moc: lot.
Wygląd: Chomei wygląda jak ogromny owad. Sześć jego ogonów służy za skrzydła, siódmy zaś pełni funkcję jakby balastu.
Etapy przemiany: Forma inicjalna (Jinhuuriki otacza lekka poświata pomarańczowej chakry)->pojawia się pierwsza para skrzydeł->pojawia się druga para skrzydeł (użytkownik traci kontrolę nad sobą)->pojawia się trzecia para skrzydeł->formuje się szkielet->pojawia się ostatni, siódmy ogon->zwiększa się wielkość->Jinhuuriki zmienia się w pełnego demona.

Hachibi no Gyuki

Specjalna moc: tworzenie, plucie atramentem.
Wygląd: Gyuki jest połączeniem wołu i ośmiornicy. Posiada dwa rogi, a jego ogony są przekształcone na macki.
Etapy przemiany: Forma inicjalna (Jinhuuriki otacza lekka poświata pomarańczowej chakry)->pojawia się pierwszy ogon->pojawia się drugi ogon->pojawia się trzeci ogon->pojawia się czwarty ogon (użytkownik traci kontrolę nad sobą)->pojawia się piąty ogon->formuje się szkielet->pojawia się szósty ogon->pojawia się siódmy ogon->pojawia się ósmy ogon->zwiększa się wielkość->Jinhuuriki zmienia się w pełnego demona.

Kyuubi no Kurama

Specjalna moc: kontrola nad wiatrem i ogniem (daje Jinhuuriki jako główną naturę Wiatr, a jako dodatkową Ogień).
Wygląd: Kyuubi wyglądem przypomina lisa. Ma on dziewięć ogonów i charakterystyczne wąsiki.
Etapy przemiany: Forma inicjalna (oczy Jinhuuriki stają się podobne do tych, jakie ma demon, zęby stają się postrzępione, a paznokcie zmieniają się w zakrzywione pazury)->pojawia się pierwszy ogon->pojawia się drugi ogon->wyrasta trzeci ogon->pojawia się czwarty ogon (użytkownik traci kontrolę nad sobą)->pojawia się piąty ogon->formuje się szkielet->pojawia się szósty ogon->pojawia się siódmy ogon-pojawia się ósmy ogon->pojawia się dziewiąty ogon->zwiększa się wielkość, powstają mięśnie->Jinhuuriki zmienia się w pełnego demona.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pink-panther.pun.pl www.scaletuning.pun.pl www.suktes.pun.pl www.polish-speed.pun.pl www.forumijmuiden.pun.pl